Aude aliquid dignum-indrazneste ceva care merita

Aude aliquid dignum-indrazneste ceva care merita
Ah,grozav imi place felul in care trezeste tot ce avem mai nobil in noi.
Cand va ganditi sa incercati ceva care sa merite cu adevarat,va depasiti ego-ul si limitarile personale.
Dar un tel care sa merite cu adevarat va fi mai inalt
Cand indrazniti ceva care sa merite cu adevarat ,va gasiti toate resursele energetice din interiorul fiintei si intrati in armonie cu dorinta de evolutie a universului.
Indrazniti ceva care sa merite si va veti debloca puterile si toate tipurile de resurse personale.
Indrazniti ceva care sa merite cu adevarat si va veti auzi inima cantand.
Indrazniti ceva care sa merite.

Comentarii

Craciunica a spus…
Foarte frumos spus :)
Bejenaru Gabriela a spus…
multumesc de vizita Craciunica
Reddieam a spus…
Acum cateva zile urmaream un fel de documentar incarcat pe Youtube. In el era un tip care vorbea in mare despre posibilitatea de a-ti folosi intreaga capacitate a creierului, dar si despre frica si curaj. Ceea ce ne face pe noi sa nu indraznim este frica. Pentru a inlatura frica, ai nevoie de curaj. E super simplu sa vorbesti despre asta, dar destul de greu sa pui in aplicare. Multe lucruri sunt grele, dar nu toate sunt imposibile. O sa incerc.
Bejenaru Gabriela a spus…
Da este simplu de vorbit,dar viata ne pune la incercare zi de zi,iar noitrebuie sa demostram ca avem puterea de a realiza ceea ce ne dorim,am trecut prin multe si am realizat multe Reddieam,dar nu m-am lasat invinsa niciodata,am luat-o de la capat de fiecare data,mai greu dar se poate.