Dorinte implinite

Dorinte implinite oh da, exista si din acestea, doar ca uneori noi in dramatismul dorintelor neimplinite le ignoram si nu le acordam locul cuvenit, sau poate odata ce o dorinta s-a implinit isi pierde valoarea si ne focusam pe urmatoarea si urmatoarea, pana la urma concentrandu-ne viata intr-o alergatura continua dupa ceea ce am putea avea, nu in ceea ce avem. Ca in mai orice si aici este o sabie cu doua taisuri...
Daca te multumesti cu ceea ce ai nu mai experimentezi nimic nou, nu te mai agiti si exista riscul sa stagnezi netraind tot ceea ce ti-ai dori. Daca nu te multumesti cu ceea ce ai si alergi, si alergi si alergi si desi obtii multe lucruri in genere nu prea te mai bucuri de ele... poate pentru ca nu mai este timp, poate pentru ca devii dependent de alergatura, poate pentru ca daca te-ai opri nu ai sti ce sa faci cu tine... Stiti vorba aia din popor, cand mori nu iei nimic cu tine,? E de retinut. Wink Tot ce iei esti tu si amintirile omului care ai fost.
Ca tot omul si eu am dorinte arzatoare care s-au implinit si pe care le apreciez si admir in fiecare zi. Unele s-au implinit ca si rezultat direct al eforturilor mele, am muncit pentru ele, am perseverat si mi-am urmat cu toata taria de care am fost capabila dorinta, acestea le-am internalizat si au devenit parte din istoria mea personala. Mereu cand am indoieli legat de mine, ma uit inapoi la mine si inteleg ca voi fi ok.
Altele s-au implinit ca si rezultat al mai multor factori, unii total independenti de mine si acestea sunt dorintele care ma surprind si minuneaza in fiecare zi, caci ma fac sa cred ca exista si lucruri frumoase pe lume, imi dau sperante si vise, si pe ele le apreciez enorm caci au ceva magic, au ceva indescriptibil, au o aura de nor.
Eu cred, si uite asa din nou revenim la "extinsa" mea filosofie de viata, ca in timp ce lucram la implinirea dorintelor neimplinite sa ne bucuram mereu de dorintele implinite deja, sa ne traim prezentul construind viitorul. Make sense?
Dorintele si urmarirea lor sunt parte din joc, and what a cool part they are, Wink, dar nu sunt tot jocul...
 http://www.psihoterapie.net/trackback/3952

Comentarii

nakudo a spus…
minunata postare si cu mult adevar...imi place noul look a blogului tau.
Bejenaru Gabriela a spus…
multumesc nakudo,am vrut sa fie mai personal look-ul blogului.