Oare de ce eu

Mici conflicte din vorbe spuse uneori la nervi,la stres,oboseală s-a creat o tensiune intre ei,ea ar dori să discute cu el,dar nu are suficientă putere să accentueze suferinţa care o macină.Incearcă să o rezolve singură să creadă ,că de fapt ea este problema şi nu el.Dar din contra ea poate a inceput să il atingă din vorbe cu anumite lucruri dar discuţia a degenerat mai mult pe lângă subiect.Atunci când greşeşte este deseori criticată şi i se repetă la nesfârşit aceleaşi vorbe.oare de ce?ok am greşit,incerc să repar ce am greşit şi mergem mai departe.Dar nu?Durerea mă macină,mă doare ceea ce iubesc,lacrimile mă ustură când imi curg acum,oare de ce eu?

Comentarii

Loredana a spus…
iti doresc o saptamana buna, frumoasa, linistita, fara framantari sufletesti!
Bejenaru Gabriela a spus…
mulţumesc mult de gânduri frumoase,dar sunt unele lucruri care câteodată te doboară sufleteşte.să fiţi fericiţi şi o săptămână frumoasă.
Ingerasul Iubirii a spus…
Buddha a spus: Viata este suferinta(deci cat vom trai vom suferi) iar pentru a trai e util sa pui in aplicare celelalte 3 adevaruri ale invataturii lui Buddha:

2. Setea de placere este originea suferintei;
3. Durerea poate fi vindecata prin domolirea acestei sete, prin anihilarea totala a dorintei;
4. Pentru a indeparta dorinta, trebuie urmat drumul cu opt ramuri, denumit Nobila Carare Octupla, care inseamna: intelegere dreapta, gandire dreapta, cuvant drept, fapta dreapta, mijloace de existenta drepte, efort drept, concentrare dreapta.

Stiu ca iti vei reveni, doar sa vrei. Namaste!
Bejenaru Gabriela a spus…
multumesc mult namaste pentru incurajare,incetul cu incetul imi revin si sufeltul mi se vindeca,dao undeva intr-un loc bine ascuns raman aceste mici dureri.iti doresc o satamana nimunata,chiar dac ninge incontinu,si tot ce iti doresti.
Ingerasul Iubirii a spus…
Ranile se vindeca cu timpul, rabdare sa avem iti recomand o carte si un filmulet superb cu aceasi denumire
"Poti sa-ti vindeci viata! - Louise Hay" -le gasesti aici: http://atingereaiubirii.blogspot.com/2011/09/poti-sa-ti-vindeci-viata-louise-hay.html.

Namaste.
Bejenaru Gabriela a spus…
am intrat pe blogul recomandat este nminunat cate sfaturi gasesti,multumesc mult ingerasul iubiri.