Cum ai putut?









































Comentarii

tudor a spus…
[off topic] – schimbi te rog linkul din blogroll spre noua mea adresa de blog – http://www.cemerita.ro ? Merci

Mai merita ceva?
Geanina Lisandru a spus…
Un portofoliu de zile mari.

Minunată postare.

Pupici geaninoşi peste normă!
Unknown a spus…
... nu mai am cuvinte... lacrimile imi acopera fata.....e groaznica..... nu povestea, ea e minunata, direct in suflet......viata e groaznica...
maria a spus…
Da cum pot?Am plans ,m-am suparat ,din pacate la noi in RO viata unor animalute este cumplita .
Am in curte si in casa 16 catei si doua pisicute . Pe toti ii iubim enorm, majoritatea sunt gasiti sau abandonati in poarta mea ...Viata este grea pentru cei abandonati mai ales acum iarna . FELICITARI PENTRU ACEASTA POSTARE !