Împlinirea sufletului

Focul iubirii pure, amplificat prin centrarea în inimă va „aprinde” sufletul. Aşa cum căldura primăverii trezeşte la viaţă mugurii şi împodobeşte Pământul, la fel, iubirea va conduce sufletul către Pomul Vieţii. Trezirea sufletului este înflorirea spirituală, este cea mai înaltă împlinire, este începutul şi sfârşitul oricărui drum. Înţelepţii, preoţii, poeţii, artiştii geniali au afirmat de-a lungul veacurilor că omul doarme, că tot ceea ce trăieşte este doar un vis şi că datoria lui este de a se trezi. Desigur, s-a speculat în fel şi chip somnul şi trezirea omului. Din punctul meu de vedere contează doar faptul că sufletul trebuie trezit, trebuie adus la Viaţă şi se pare că toată lumea este de acord cu acest lucru. Trebuie să avem curajul de a parcurge etapele prezentate mai sus fără să ne gândim la o recompensă şi lumina spiritului ni se va dezvălui treptat, într-un mod unic, specific inimii fiecăruia în parte, tot aşa cum soarele răsare lent şi în fiecare zi altfel.



Comentarii

Paul a spus…
Placut surprins de aceste ganduri frumoase, sa fie oare viata mea un vis?
De multe ori traiesc clipe ce-mi sunt cunoscute.
V-am lasat un mesaj pe blogul meu, din pacate cred ca aveti o problema la unul dintre bloguri.
nakudo a spus…
minunat draga mea gabriela...se zice ca nimic nu poate rodi pana ce mintea nu iti coboara in inima...odata aprins focul sacru de acolo va izvori focul vietii care ii va transforma si pe cei din jur...minunat...minunat...minunat...va imbratisez o zi superba sa aveti
Bejenaru Gabriela a spus…
draga paul primesc mesajele tale,dar am un internet asa de prost de imi vine sa arunc calculatorul ha ha,ma bucur ca oameni sunt fericiti atunci cand citesc randurile de pe blog.o seara minunata va doresc
Bejenaru Gabriela a spus…
iubitoarea mea nakudo,imi luminezi blogul cu prezenta ta,te pup si te imbratisez
nakudo a spus…
si trecerea voastra este reala si traita si aveti atata ardere in inima...incat imi dau lacrimile....o seara minunata...va dorim...o parte din mine..picteaza in franta...dar supravetuim....va pup
Anne a spus…
ce dulce e pisu :)
Bejenaru Gabriela a spus…
eeeeeeeeee sa o vezi pe a mea cand nu-i dau de mancare,peste normal,are deja 5 kg,cum este cea mai iubitoare pisica,ma bucur ca ai trecut pe la mine anne
Bejenaru Gabriela a spus…
nakudo draga ma bucur nespus de mult ca ne intelegi asa cum suntem,unii ne urasc alti ne accepta,altii ne invidiaza si tot asa dar important este iubirea si intelegerea noastra,cu astea doua rezolvam orice problema,va imbratisam cu drag.