Întrebări despre iubire

Pe bună dreptate Iubirea este infinită şi permanent nouă. Cu toate că de mii de ani fiecare generaţie a dat naştere la o mulţime de înţelepţi care au vorbit despre iubire, cîntînd ceea ce este şi ceea ce face, eu încă mai simt nevoia să scriu despre Iubire.

Oare de ce în programele şcolare încă n-a fost inclus pînă acum nici un obiect care să ne înveţe ce este Iubirea? De ce n-a apărut pînă acum nici o Universitate care să ne înveţe ce este Iubirea? Cînd învăţăm despre iubire studiind textele care au fost scrise despre iubire acum aproape nimeni nu spune „iată cum este iubirea !”, ci spunem „iată cum vedea cutare iubirea!”. Să fie oare iubirea o chestiune absolut personală? Să nu fie nimic în Iubire care să poate fi universal valabil? Şi dacă la un moment dat constatăm că ceva din ceea ce este Iubirea ne lipseşte cum am putea să facem ca să obţinem acel ceva, acea componentă fără de care Iubirea nu se poate manifesta?



Comentarii

Geanina Codita a spus…
Cartea iubirii se numeşte SUFLET. Numai din acestă carte se poate învăţa despre IUBIRE.

E bine să discutăm deschis despre acest sentiment, e prea frumos ca să fie ignorat.

O zi plină de iubire, draga mea!
nakudo a spus…
Leoaica tinara, iubirea
mi-ai sarit în fata.
Mă pindise-n incordare
mai demult.
Coltii albi mi i-a infipt în fata,
m-a muscat leoaica, azi, de fata.
Si deodata-n jurul meu, natura
se facu un cerc, de-a-dura,
când mai larg, când mai aproape,
ca o stringere de ape.
Si privirea-n sus tisni,
curcubeu taiat în doua,
si auzul o-ntilni
tocmai lângă ciorcarlii.

Mi-am dus mâna la sprinceana,
la timpla si la barbie,
dar mâna nu le mai stie.
Si aluneca-n nestire
pe-un desert în stralucire,
peste care trece-alene
o leoaica aramie
cu miscarile viclene,
inca-o vreme,
si-nca-o vreme..
cam asa vad eu iubire...ma reprezinta aceasta poezie..iubirea e neconventionala...nonprofitoare..noninteresata...fara norme de etica sau morala...iubirea nu cunoaste bariere de limba sau culoare a pielii...iubirea ea insasi este o forta de care poti doar sa te bucuri...sa suferi sa traiesti...sa simti...felicitari draga gabriela..iti recomand blobul lui sakkarah..aai sa gasesti arta...feminitate...sensibilitate..traire..o sa-ti placa
Bejenaru Gabriela a spus…
geanina incet incet invatam ce este iubirea ea are multe forme,unora le este rusine despre acest subiect,asa cum le este rusine sa vorbeasca si despre sex.toti traim o iubire.o zi frumoasa
Bejenaru Gabriela a spus…
nakudo mi-a placut foaret mult poezia ta .nu am cuvinte..am intrat de cateva ori pe blogul lui sakkar cand eram in vizita la tine si mi-a placut.o zi frumoasa