Tu! Ba tu! Nu, tu! Ba tu!



Tu! Ba tu! Nu, tu! Ba tu!

Poate că eu am fost mai rea decît tine şi poate eu te-am lovit prima. Poate eu nu am văzut niciodată albastrul ca tine. Poate eu trebuia să-ţi cer iertare. Poate din vina mea s-a spart vaza. Poate că, într-adevăr, n-ai căzut singur din leagăn, iar eu am ţipat degeaba. Poate ai avut întotdeauna dreptate. Dar de ce să recunosc? Mai bine te acuz pe tine. Tu eşti vinovat. Da, da. Ai auzit bine.

Tu eşti cel mai rău. Tu ai tras în mine. Tu nu ţi-ai cerut scuze. Tu ai spart vaza. Tu ai fost neatent şi te-ai lovit. Tu m-ai supărat. Tu! Tu! Tu!

N-am avut niciodată remuşcări. Şi chiar mă întreb: la urma urmei, de ce să nu fii tu?


Comentarii

Hălăţel a spus…
"Poate eu nu am văzut niciodată albastrul ca tine. "
Nu putem vedea albastrul la fel.:D
nakudo a spus…
efectiv m-a infiorat ceea ce ai postat...sper sa treaca cati mai multi pe la tine
✿MIUÍKA✿ a spus…
Bébé amoroso e lindo,obrigada.
Um beijinho...MIUÍKA
Bejenaru Gabriela a spus…
Eu espero que você pode traduzir o que eu escrevo, eu google o texto traduzido em outras línguas, você beijo e uma noite agradável,miuika
Bejenaru Gabriela a spus…
nu stiu cum este in alte relatii dar,eu nu am vazut acel albastru halatel,si din pacate aceasta violenta se intampla tot mai des
Bejenaru Gabriela a spus…
si eu sper doar sa inteleaga,ca nu se rezolva nimic cu violenta,nakudo unele dintre noi au ales sa duca o viata chinuita si vinovata....oare de ce???
✿MIUÍKA✿ a spus…
Eu vejo as suas respostas,obrigada amiga,só que tenho que vir ao teu blog,pois não respondes no meu blog.
Um beijinho...MIUÍKA
Călin a spus…
De la un moment dat, e bine să recunosti: eu am spart vaza!
Dar era o vază urâtă, zău.
Bejenaru Gabriela a spus…
bine ai venit in vizita calin,daca era urata vaza,stai linistit ca nu ii va duce nimeni lipsa,mai greu dar trebuie sa spunem adevarul
Nicolae Anca a spus…
e din pacate mult prea usor sa dam vina pe altul decat sa ne asumam propriile greseli!
Bejenaru Gabriela a spus…
ca sa iesim noi basma curata dam vina in stanga si n dreapta anckhiy