Ma voi trezi


Cînd am deschis ochii în dimineaţa asta, motive serioase de bucurie s-au năpustit să mă convingă că viaţa e o minune: tavanul era tot sus, podeaua era unde o lăsasem, jos, pata dreptunghiulară de cer era prinsă ca de obicei de fereastră, albastră.

Şi ca şi cum n-ar fi fost de ajuns, ecouri de vise roz mă trăgeau încă de mînecă.

A trebuit să aleg. Prizonieratul meu între două lumi nu mai putea continua. Şi am ales.

Respectându-mi dorinţa, visele mi s-au ascuns sub pleoape, colorîndu-mi privirea.

Mă voi trezi: iată prima alegere.

Faină alegere: mă voi trezi।

Ma voi trezi ,ma asteapta o cana cu cafea calda si doua nepotele minunate si un sot deosebit.


Comentarii

✿MIUÍKA✿ a spus…
Amiga,está lindo esse post com um gatinho amoroso.
Um beijinho...MIUÍKA
Bejenaru Gabriela a spus…
Muito miuika, você é um doce
Geanina Codita a spus…
Frumoasă alegere, prima alegere a zilei"mă voi trezi", apoi , nu uita să zâmbeşti , iar eu îi mulţumesc întotdeauna lui Dumnezeu că mi-a oferit o nouă zi.

Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

Pupici pentru pisoiaşul cela năstruşnic.
Bejenaru Gabriela a spus…
multumesc mult geanina,si te imbratisez cu mult drag,iar pisica mea sincer doarme numai in balcon pe ciment unde este rece,este grasa si ii este cald,iti doresc multa fericire.
Ana Thomas a spus…
Buna dimineata soare!
Buna alegere ai facut!
Imbratisari, cu drag....
Bejenaru Gabriela a spus…
multumes si o seara minunata tartoras