De la haz la... meditaţie…4

Ce este sufletul?

Suflet e cînd îţi pune mama prăjituri pe farfurie şi îi laşi prăjituri şi lu’ ăla mic. (8 ani)

Ce este tristeţea?

Tristeţe înseamnă cînd un om vine la altul şi bea mult. (7 ani)

Dacă pămîntul se învîrteşte, cum de nu cădem de pe el?

Nu se învîrteşte decît Pămîntul, asfaltul nu se învîrteşte. (6 ani)

Pămîntul este rotund. Noi nu cădem de pe el, pentru că străzile sunt drepte, ele nu sunt rotunde. (8 ani)

Ce este ambiţia?

Ambiţia în viaţă înseamnă să fii egoist. (10 ani)

Ce este zîmbetul?

A zîmbi înseamnă să rîzi parcă în gîndul tău. (8 ani)

Ce este inima?

Inima e o carne care stă pe sufletul oamenilor, ca să trăiască oamenii cu suflet. (7 ani)



Comentarii

✿MIUÍKA✿ a spus…
Esta imagem é linda,gostei muito.
Um beijinho...MIUÍKA
Hălăţel a spus…
"Dacă pămîntul se învîrteşte, cum de nu cădem de pe el?

Nu se învîrteşte decît Pămîntul, asfaltul nu se învîrteşte. (6 ani)"

Asta mi-a placut:))
Geanina Codita a spus…
Mi-au plăcut mult vorbele acestea spuse de copii.

Ei spun întotdeauna adevărul şi sunt extrem de creativi.

O noapte de mare frumuseţe, draga mea!
nakudo a spus…
felicitari...ce este orificiul bucal?fundul pentru ca vine de la buca-copil pacient 6 ani..o zi plina de intelepciune inocenta
Bejenaru Gabriela a spus…
nu va pot spune dragele mele cat am ras cu sotul meu de aceste randuri minunate,va multumesc pentru vizita si va doresc multa racoare si o zi plina de intelepciune
Bejenaru Gabriela a spus…
obrigado pela visita e desejo-lhe muita felicidade