Secretul fericirii: a nu avea preferinţe.

Ceea ce numim păcat la alţii, pentru noi este doar un experiment.

***

Întotdeauna găseşti mult mai uşor ceea ce nu cauţi!

***

Orice cap ridicat la putere devine pătrat.

***

Cine rîde de propria prostie are o sursă constantă şi veşnic nouă de amuzament.

***

Ridică-ţi mâna şi ciocăneşte uşor în cerul nopţii. Apoi ascultă.

***

Iepuraşul stătea pe un butuc şi scria de zor ceva. Trece vulpea prin zonă şi îl întreabă:

- Ce scrii acolo, iepuraşule?

- O lucrare ştiinţifică despre cum iepuraşii mănîncă vulpi.

- Ceeee?

La care iepuraşul impasibil:

- Vino să-ţi arăt!

Vine lupul pe lîngă butucul iepuraşului.

- Ce scrii acolo, iepuraşule?

- O lucrare ştiinţifică despre cum iepuraşii mănîncă lupi.

- Ceeee, ai înnebunit?

La care iepuraşul impasibil:

- Vino să-ţi arăt!

La două sute de metri mai departe e o peşteră în care zac ciolane de vulpe şi lup. Lîngă, leul roade o labă proaspătă de lup.

Morala: "Nu tema lucrării tale ştiinţifice este importantă, ci contează cine este îndrumătorul tău de proiect..."

***

Secretul fericirii: a nu avea preferinţe.



Comentarii

Geanina Codita a spus…
Mi-a plăcut teribil morala. Cănd am văzut pisicul cela răsfăţându-se am râs de m-am prăpădit şi am zis , "uite , domnule cum reuşesc unii să găsească locuri de răsfăţ!". Ziua să-ţi fie precum sufletul!
nakudo a spus…
am ras cu lacrimi dar sincer si cu umor negru...hi-hi
Bejenaru Gabriela a spus…
multumesc geanina,si sa vezi si pe am mea cum se alinta pe scaunul meu
Nicolae Anca a spus…
Foarte adevarata si putin sadica 'povestioara' cu iepurasul si indrumatorul lui! Am ras si mi-am veselit seara inainte de culcare!

Cat despre morala, foarte frumos spus! Atunci cand nu astepti nimic, primesti totul si esti cu un gand mai fericit decat restul!
Bejenaru Gabriela a spus…
anckhiy si mi imi place al nebunie aceasta povestioara