Un weenkend la tara

Ne-am gandit ca la acest sfarstit de saptamana sa mergem la tara , la parinti mei.a fost cald si frumos cu mult soare …si daca tot este duminica mergem la gratar..dar unde mergem???…..binenteles la marginea paduri,si acolo ce sa >vedem mult fum de la gratarele altora,muzica data foarte tare si multe peturi de bere lasa-te sa marcheze teritoriul pe care uni l-au ocupat .Probabil ca pentru orice privitor din afara principala distractie a romanilor este sa iasa la gratar,pentru ca de baut bere nici nu mai pomenim,ca statisticele au aratat ca ocupam locul 10 in lume.Nu ca ar fi ceva neaparat in neregula cu modul nostru de a ne distra,dar singura problema o reprezinta lucrurile pe care le lasam in urma.nu protejam iarba daca nu calcam pe ea,ci daca avem grija sa nu o sufocam cu resturi,astfel in curand copii nostrii vor crede ca din pamant cresc peturi……,,,oameni nu isi dau seama de bucuria de a trai,pentru ca nici nu mai stiu sa priveasca natura.{aristotel},,,



Comentarii

Miriam a spus…
Natura e darul lui Dumnezeu! Şi candva era minunata! Acum, pe alocuri, trebuie sa o redescoperim din gunoaie...Felicitari pentru educatia ecologica pe care vrei sa o faci! Acum stiu, ca daca vom veni in acelasi loc, dupa ce voi veti pleca, voi gasi totul curat:) Mulţumim!

PS. Sunt cu gandul la un parc dintr-un oras din Elvetia unde iarba era ca un covor persan si nu era urma de frunze uscate...nici vorba de gunoaie...ce-s alea???!!!
Ana Thomas a spus…
Mi-a placut tare mult asta, Gabriela:"in curand copii nostri vor crede ca din pamant cresc peturi".
Trist, dar asa este....
Imi pare rau ca nu te-ai putut bucura pe deplin....de weekendul in sanul naturii...
Toate bune!
adriana a spus…
fericito!...te invidiez...
Bejenaru Gabriela a spus…
mariana noi mai avem mult pana ce o sa devenim ca elvetia,din pacate uni oameni trateaza natura cu nepasare,dar va veni momentul cand vor tanji dupa un petic de iarba curata.
tartoras asa este,dar mai intai am adunat gunoaiele unde am vrut sa stam si le-am dat foc....daca tot am facut focul pt gratar,ma mirat acest lucru pt ca la tara la mine este totusi departe de oras si am zis ca va fii curat.....dar multe persoane au plecat in strainatate si cand sau intors nu isi mai vad lungul nasului.
adriana multumesc este loc pentru fiecare conteaza cum il ingrijim