Cereti si vi se va da


Parinti copilasului Ionel plecasera din Franta in America,unde credeau ca pot sa duca o viata mai usoara.dar tatal nu gasi de lucru multa vreme,iar mama cazu bolnava la pat.Ajunsera intr-o saracie mare.
Micul Ionel vedea bine ,ca toate lipsesc din casa,si suferea mult de asta,dar ce putea face ?
Tot gandinduse la saracia din casa,ii trecu prin minte un gand.si-aduse aminte,cum la scoala i-se vorbise,ca,copilasi cuminti au sus in cer un prieten bun si puternic.si luand condeiul .ii scrise randurile de mai jos :
,,Scumpul meu Iisuse,te-am rugat de multe ori,dar ma gandesc ca poate nu m-ai auzit asa de departe,de aceea iti scriu o scrisoare.vara asta am strabatut Oceanul cel mare si de atunci mama a fost tot timpul bolnava.nu vrei tu sa-i trimiti ceva sa o vindece ?
Scumpul meu Iisus,trimitei si lui tata ceva de lucru,ca sa poata sa ne cumpere haine calde si ceva de mancare !si daca vrei fa-o iute,caci mi-e frig si foame !
Noi stam in strada 153-a,la New-York,in casa amicului tau……..Ionel B. ,,
Citi scrisoarea si scrise pe plic,,lui Iisus din cer,si dete fuga sa o puna la posta.
Femeia functionara,care alegea scrisorile la posta,era o buna crestina.cazandu-i in mana aceasta scrisoare,ramase mirata de adresa ei.o deschise si o citi.ochii i se umplura de lacrimi.si-si zise,,credinta copilului nu va fi inselata,,
In seara aceea chiar istorisi intamplarea la cati-va din prieteni sai,care miscati de cele scrise de Ionel,ii venira de ajutor,fiecare cu ce putura,si ii trimisesera o ladita in care pusesera :haine pentru tatal sau,paturi calduroase si merinde pentru mama sa,iar pentru coplas o hartie de o suta de franci.
Acceasta ladita era insotita de o scrisoare a functonarei catre Ionel,prin care spunea ca,scrisoarea lui cazuse in mainile slujitorilor lui Iisus si ca acesti ii trimit din partea stapanului lor,o ladita plina cu bunatati.
Care nu le fu bucuria cand,desfacu ladita si gasira atatea lucruri bune.
Iata cum fu rasplatita credinta micutului ionel.
Am citit aceasta mica povestoara si m-a impresionat foarte mult de aceea am tinut sa v-o daruiesc si voua.Doamne Ajuta.

Comentarii